مشتری مداری ویرا

اصول مشتری مداری ویرا

مشتری مداری ، ضامن بقای یک تجارت و سازمان است و حیاتِ کسب‌وکار ما به وجود او وابسته است و حفظ مشتری‌، سخت‌ترین جزء توسعه‌ی یک سازمان است. امروزه در دنیای کسب‌‌وکار که رقابت با سرعت در حال گسترش است، حفظ مشتری و مشتری مداری مهمترین مساله است. کوچک‌ترین غفلت، منجر به نارضایتی مشتری، قطع ارتباط او با ما و جذب توسط رقیبان می‌شود. سازمان‌ها و شرکت‌هایی که نیازهای مشتری، کیفیت محصول و ارائه خدمات را در اولویت قرار می‌دهند، در عرصه رقابت موفق‌تر هستند.

هر مشتری ناخشنود، می‌تواند نارضایتی خود را بصورت دومینو وار به چندین نفر منتقل کند؛ این زنجیره موجب از دست دادن بخش بزرگی از مشتریانی می شود . در نهایت، شرکت‌هایی که قادر نیستند مشتری را راضی نگه دارند به تدریج از بازار حذف می‌شوند و این قائده بازی تجارت امروز شده و مشتری مداری کلید داشتن فعالیت پایا و پویا شده است. مصرف‌کنندگان ناراضی هر لحظه، می‌توانند دیدگاه خود را از طریق رسانه‌های اجتماعی و وب‌‌ سایت‌ها به اشتراک گذاشته و بر حرفه‌ی شما تأثیر منفی بگذارند و یا اگر بازار هدف شما خاص و مشتریان شما محدود باشند، فاجعه خیلی بد تر از این خواهد بود. به همین دلیل است که ساختن تجربه‌ای خوب برای مشتری بسیار حائز اهمیت است.

مشتریان

ویرا جهت مشتری مداری به موارد زیر پایبند است:

  • از مهم‌ترین عوامل نارضایتی مشتریان، بی‌تفاوتی و برخوردِ بد کارمندان است.
  • یکی از اصول مهم مشتری مداری، گوش دادن است.
  • رضایت مشتری، پیش شرط تمام موفقیت‌های آینده‌ی کسب‌و کار.
  • ارزش قائل شدن برای مشتری، یک اصل اساسی.
  • ارزشمند‌ترین دارایی هر سازمانی، اعتماد و اطمینان مشتریان است.
  • در عصر اطلاعات، شفاف بودن یک الزام در مشتری مداری است.
  • حرف شما، بندِ شماست، همواره به تعهداتمان پایبندیم.
  • شرایط و موقعیت اصلا مهم نیست؛ همیشه و در همه حال حق با مشتری است.
  • مردم دوست دارند مهم تلقی شوند و از آن‌ها قدردانی شود.

این اصولی است که شرکت پیشگامان سپند ویرا سرلوحه خود قرار داده است.

حوزه های فعالیت ویرا

ویــرا همواره دارای راهکارهایی نو آورانه برای رفع نیاز های خاص مشتری در زمینه های مختلفی همچون مزارع هوشمند / خانه های هوشمند / صنایع نفت و گاز و پتروشیمی / اتاق های سرور و دیتاسنترها / دانشگاه ها و مراکز آموزشی / صنایع حمل و نقل و ریلی / بانک ها و موسسات بانکی / کارخانه ها و صنایع تولیدی / فروشگاه ها و مراکز تجاری / بیمارستان ها و مراکز درمانی / سازمان ها و مراکز دولتی. یکی از ملزومات نو آوری، آشنایی کامل به تکنولوژی های موجود و روز دنیاست. تیم فنی ویــرا همواره در تلاش است تا دایره دانش فنی و اطلاعات خود را بروز نگه دارد تا بر اصول خود مبنی بر راهکار های نو آورانه پایبند بماند. ویرا همواره به اصول مشتری مداری خود پایبند بوده و در حفظ آن کوشا بوده است.

آشنایی بیشتر با ویرا

ویــرا در زمینه های مختلفی فعالیت داشته و بر اساس دانش مبتنی بر تحقیق و توسعه نوآوری را از ملزومات تولید محصول جدید میداند. محصولات شرکت مهندسی پیشگامان سپند ویرا را میتوان به این گونه تقسیم بندی کرد: مدیریت مراجعین / سیستم کنترل تردد / کنترل تردد سازمانی / کنترل تردد خودرویی /سیستم حضور و غیاب / پرتال سازمانی / نظارت تصویری / گیت کنترل تردد / سیستم پلاک خوان / تجهیزات کنترل تردد /ردیاب خودرو / پرداخت الکترونیک / کشاورزی هوشمند / هوشمند سازی منازل / نرم افزارهای سفارشی که در این میان تولید نرم افزار های سفارشی که بر اساس نیاز های خاص مشتری تولید می شود محدوده وسیعی را به خود اختصاص می دهد.