خدمات بر اساس روال
خدمات و پشتیبانی شرکت پیشگامان سپند ویرا ، جهت جلوگیری از آسیب دیدن و متضرر شدن مشتریان و کارفرمایان خود بر ارائه خدمات روال مند و بر اساس قرارداد مسر میباشد. این امر شاید در نگاه اول مقداری سخت گیرانه به نظر بیاید ولی بر اساس تجربه و الگو برداری از شرکت های بزرگ و با تجربه در زمینه های مختلف، بهترین راهکار برای حفظ کرامت و رضایت مشتری میباشد.
0 تا 100 کار با ویرا
شرکت پیشگامان سپند ویرا ، جهت رفاه حال مشتریان و کارفرمایان خود در سدد این مهم بر آمده که 0 تا 100 پروژه ، از تهیه زیر ساخت تا اجرا و تست نهایی را بصورت یکجا متقبل شده و هرگونه دغدغه و نگرانی را از دوش مشتریان و کارفرمایان صلب نماید و با خدمات و پشتیبانی به بهترین نحو ممکن ، اطمینان خاطر را برای ایشان به ارمغان بیاورد.
مهم بروز مشکل نیست ، مهم رفع سریع آن است
سیستم های مکانیزه و هوشمند با توجه به پیشرفت های شگرفی که داشتند ، بروز مشکل در آنها اجتناب ناپذیر است. البته این مهم دلیلی برای توجیه کردن این مشکلات نیست ولی باید این حقیقت را درک کرد و با آن کنار آمد.
اما در زمان بروز مشکل که میتواند منشا آن سیستماتیک و یا خطای کاربری و انسانی باشد چه باید کرد؟
نکته طلایی در رفع این مشکلات، برون رفت از آنها قبل از تحمیل هزینه های سنگین به مشتریان و کارفرمایان است. ویرا متعهد می گردد درصورت بروز اینگونه مشکلات نا خواسته، تمامی تلاش و دانش خود را در رفع این مشکلات با خدمات و پشتیبانی به موقع به خرج داده تا کمترین هزینه و خسارت متوجه مشتریان و کارفرمایان که بزرگترین سرمایه ما هستند بشود.
حوزه های فعالیت ویرا
ویــرا همواره دارای راهکارهایی نو آورانه برای رفع نیاز های خاص مشتری در زمینه های مختلفی همچون یکی از ملزومات نو آوری، آشنایی کامل به تکنولوژی های موجود و روز دنیاست. تیم فنی ویــرا همواره در تلاش است تا دایره دانش فنی و اطلاعات خود را بروز نگه دارد تا بر اصول خود مبنی بر راهکار های نو آورانه پایبند بماند.